απο το σεντουκι του pc ιστοριες που στιγματισαν !!!!!!!!!!!! 0001

Το ακόλουθο εστάλει σε aapo, panmil Dr Caoutchouk, thomas tetrakinisi




Αμα τη λήψη εκ μέρους τους θα ακολουθήσει η διαγραφή τους και άντε να δώ που θα κρυφτώ.

Παράθεση:

Σεβαστέ μου ...........

Εϊμαι σε πολύ δύσκολη θέση και αναγκάζομαι να έρθω σε επαφή μαζί σου να σου γνωρίσω το εξής.

Υπάρχει μία ενότητα στο forum με τίτλο Οδηγοί Αγώνων 4Χ4 στην οποία είσαι και εσύ μέλος.

Αυτή η ενότητα όπως μαρτυρά ο τίτλος της δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσει όταν περιλαμβάνει και διοργανωτές αγώνων.

Για αυτόν τον λόγο οφείλω να σου ανακοινώσω την πρόθεση μου για την διαγραφή σου από αυτήν την ομάδα.

Σε διαβεβαιώ ότι, ότι διεργασίες που θα γίνονται σε εκείνο το χώρο θα φτάνουν στα αυτιά των οργανωτών σαν συμφωνημένες προτάσεις των αγωνιζομένων.





_________________



Άπειρος έγραψε:



Οσο αναφορά την κουβέντα μου ενοούσα οτι πλέον δεν τα βλέπουν τα πράγματα σαν αγωνιζόμενοι αλλά σαν οργανωτές πράγμα που τις περισσότερες φορές δεν συμβαδίζει.

Παράδειγμα : ασφάλεια και οικονομία το ένα τρώει το άλλο

Καλό θα ήταν μετα απο διεργασίες που θα γίνονται σε εκείνο το χώρο να φτάνουν στα αυτιά των οργανωτών σαν συμφωνημένες προτάσεις των αγωνιζομένων

Αν λοιπόν κάνεις αυτό που σου είπα νομίζω κάποιοι θα μπορέσουν να εκφραστούν ποιό άνετα, χωρίς να φοβούνται τον θείο sam.





Πολύ καλό επιχείρημα.

Πλην όμως θεωρώ καλό να το προβάλω και στους ενδιαφερόμενους (aapo, panmil, tetrakinisi και όποιον άλλον) ώστε αν δεν έχω έστω την σύμφωνη γνώμη τους, να το γνωρίζουν ότι θα συμβεί. ¨οχι μαχαίρι καρπούζι αλλά , φίλε με την παρουσία σου οι λοιποί κομπλάρουν, έτσι πρέπει να απομακρυνθείς πλην όμως θα ενημερώνεσαι με τα συμπεράσματα μας.

Άπειρος έγραψε:

friar έγραψε:



Σοβαροί άνθρωποι είναι, δεν μιλάν πολύ ίσως καλά είναι να βλέπουν και να ενημερωνόνται. Το ξανασυζητάμε. Δεν είναι όμορφο να διαγράφεις κάποιον από παρέα (μέλος ομάδας) χωρίς να έχει κάνει καμία χοντράδα.





Συμφωνώ απόλυτα αλλά με άλλη αφετηρία σκέψης πλέον!





Αισθάνομαι ότι έχω χάσει τη μπάλλα και το παιχνίδι.

Φαντάζομαι ότι μία φήμη πού έφτασε στα αυτιά μου πρέπει να αληθεύει,

Δηλαδή ότι πολύς κόσμος μου τα σέρνει ότι μεροληπτώ υπέρ ενός η άλλου ότι έιμαι φίλος με Δουκέρη π.χ, η ότι δεν τα χώνω σε κανέναν αλλά προσπαθώ να τα έχω καλά με όλους γλύφωντας δεξια και αριστερά τίς Λέσχες τα περιοδικά τους εκδότες τους δημοσιογράφους.

Γμτ μπορεί να ε'ιναι αλήθεια και να το κάνω αυτό. Βλακωδώς και αφελώς.



Βλέπω ότι δεν πρέπει να ανακατεύομαι και να εκφέρω γνώμη και άποψη παρά μόνον να λύνω τα τεχνικά προβλήματα λειτουργίας του forum.

δεν το έφτιαξα για αυτό το λόγο αλλά για ένα σημείο συνεχούς επαφής και επικοινωνίας.

Λάθος μου μεγάλο. Αφού δεν τα καταφ'ερνω στις δημόσιες σχέσεις και κοροιδίες πρέπει να αναζητήσω νέο τρόπο παρουσίας μου.

Μ'ονον παρουσίαση ειδησεων που είτε μου κοινοποιούνται με δελτ'ια τύπου είτε ανακαλύπτω στον έντυπο τυπο και μεταφ'ερω εδώ χωρίς να σχολιάζω ποτέ και τίποτα.



Τα λέμε.



_________________



Άπειρος έγραψε:

Στάθη,

νομίζω πρέπει να αφαιρέσεις απο την τελευταία ενότητα την δυνατότητα πρόσβασης σε πρώην αγωνιζόμενους και νυν οργανωτές όπως

aapo. tetrakinisi,panmil, atlasteam κλπ



για να δούμε μήπως ετσι αρχίσουν τα θετικά.







Σοβαροί άνθρωποι είναι, δεν μιλάν πολύ ίσως καλά είναι να βλέπουν και να ενημερωνόνται. Το ξανασυζητάμε. Δεν είναι όμορφο να διαγράφεις κάποιον από παρέα (μέλος ομάδας) χωρίς να έχει κάνει καμία χοντράδα.



Είδα και το άρθρο σου και μου άρεσε, πλην όμως μερικοί που θα έπρεπε να γράφουν δεν το κάνουν

Π.χ. aapo panmil Sdoukeris Ikaltsas.

Αντί να έχουμε αυτούς παρόντες 'εχουμε όλη τη σαβούρα

Δεν πειράζει θα διορθωθούν τα πράμματα, που θα πάει



________________



Πολύ καλό επιχείρημα.

Πλην όμως θεωρώ καλό να το προβάλω και στους ενδιαφερόμενους (aapo, panmil, tetrakinisi και όποιον άλλον) ώστε αν δεν έχω έστω την σύμφωνη γνώμη τους, να το γνωρίζουν ότι θα συμβεί.





Α ρε Στάθη προσπαθείς να συμβιβάσεις τα ασυμβίβαστα!

Οι οργανωτές δεν μας κάλεσαν στο forum των οργανωτών γιατί εμείς να πρέπει να τους έχουμε μαζί ??

Δέν ταιριάζει και δήμιος και θύμα! και άρωστος και υγιείς.........

ασε λοιπόν τον καθένα να είναι εκει που του αρμόζει ανάλογα με την ιδιότητα που θέλει εκείνος να έχει.

δεν στερούμε απο κανένα τίποτα αλλά...πως να γίνεις παπάς χωρίς ράσσα?





θές να γράψω εγώ post που να ζητάω να φύγουν απο την ενότητα αυτή όσοι δεν είναι αγωνιζόμενοι??

Θα σε βοηθούσε ?? ξέρεις δεν κολώνω



ρε πυροβολημένε δεν ξέρω για τι πράγμα λες στα δικά μου αυτιά δεν έχει φτάσει τίποτα

ισως να μην μου λένε γιατί εγώ τα χώνω

ξέρεις....το να τα έχεις καλά με όλους το θεωρώ πολύ σωστό γιατί το ίδιο κάνω και εγώ

αυτό όμως δεν σημαίνει οτι δεν κρατώ και υπερασπίζομαι την άποψη μου.

Μέχρις να αποδειχτεί οτι ήταν λάθος.



Άρα δεν βλέπω τίποτα μεπτό εκτός αν εχουν φτάσει οι ¨φιλοι¨ άθελα σου να σε χρησιμοποιούν και να σε κάνουν φερέφωνο τους.

Δέν ξέρω



Οσο αναφορά την κουβέντα μου ενοούσα οτι πλέον δεν τα βλέπουν τα πράγματα σαν αγωνιζόμενοι αλλά σαν οργανωτές πράγμα που τις περισσότερες φορές δεν συμβαδίζει.

Παράδειγμα : ασφάλεια και οικονομία το ένα τρώει το άλλο

Καλό θα ήταν μετα απο διεργασίες που θα γίνονται σε εκείνο το χώρο να φτάνουν στα αυτιά των οργανωτών σαν συμφωνημένες προτάσεις των αγωνιζομένων

Αν λοιπόν κάνεις αυτό που σου είπα νομίζω κάποιοι θα μπορέσουν να εκφραστούν ποιό άνετα, χωρίς να φοβούνται τον θείο sam.



Στάθη,

νομίζω πρέπει να αφαιρέσεις απο την τελευταία ενότητα την δυνατότητα πρόσβασης σε πρώην αγωνιζόμενους και νυν οργανωτές όπως

aapo. tetrakinisi,panmil, atlasteam κλπ



για να δούμε μήπως ετσι αρχίσουν τα θετικά
Share on Google Plus

About k

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment