1. Διατηρούμε πάντα τουλάχιστον 10-20 μέτρα απόσταση από το κάθε αυτοκίνητο όταν οδηγούμε στο χώμα. Ακόμα και όταν σταματήσουμε οι αποστάσεις θα πρέπει να τηρούνται για περίπτωση που χρειαστεί να γίνει κάποια μανούβρα.
Στον αυτοκινητόδρομο πρέπει να έχουμε απόσταση τουλάχιστον ίση με το μήκος ενός οχήματος ανά 10 χλμ. Δεδομένου ότι συνήθως η ταχύτητα που κινείται το κομβόι κυμαίνεται στα 90-110 χλμ/ώρα, η ελάχιστη απόσταση που πρέπει να τηρούμε είναι στα 60 μέτρα
Στον αυτοκινητόδρομο πρέπει να έχουμε απόσταση τουλάχιστον ίση με το μήκος ενός οχήματος ανά 10 χλμ. Δεδομένου ότι συνήθως η ταχύτητα που κινείται το κομβόι κυμαίνεται στα 90-110 χλμ/ώρα, η ελάχιστη απόσταση που πρέπει να τηρούμε είναι στα 60 μέτρα
2. Ακολουθούμε πάντα την πορεία του πλοηγού και δεν την αλλάζουμε ποτέ χωρίς να τον έχουμε προηγουμένως ενημερώσει. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που θέλουμε να κάνουμε μία έκτακτη στάση.
4. Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας το όχημα που μας ακολουθεί και να ελέγχουμε πάντα ότι δεν έχει χαθεί σε κάποια αλλαγή πορείας αλλά βρίσκεται από πίσω μας. Έτσι μειώνεται ο κίνδυνος να χαθεί ένα αυτοκίνητο όταν οδηγούμε σε κομβόι.
5. Έχουμε πάντα ανοιχτό τον ασύρματο για μην χάσουμε τις πληροφορίες που λέει ο οδηγός- πλοηγός και σε περίπτωση που εμείς τον χρησιμοποιήσουμε ,το μήνυμα μας δεν πρέπει να ξεπεράσει τα 10 δευτερόλεπτα.
6. Όταν βρεθεί στο δρόμο μας κάποιο εμπόδιο τότε το περνάμε ένα όχημα τη φορά. Πάντα ακολουθούμε τις υποδείξεις του πλοηγού, ο οποίος είναι ο αρχηγός και στην περίπτωση που τύχει κάτι απρόοπτο όπως το να κολλήσει κάποιο όχημα.
7. Σε απότομες ανηφόρες και κατηφόρες, το αυτοκίνητο που περνάει μόλις τελειώσει πλήρως την ανάβαση-κατάβαση δίνει σήμα στο επόμενο να ξεκινήσει. Μόνον τότε το επόμενο αυτοκίνητο μπορεί να ξεκινήσει. Το σήμα μπορεί να δοθεί και μέσω PMR ή VHF ή CB,
4. Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας το όχημα που μας ακολουθεί και να ελέγχουμε πάντα ότι δεν έχει χαθεί σε κάποια αλλαγή πορείας αλλά βρίσκεται από πίσω μας. Έτσι μειώνεται ο κίνδυνος να χαθεί ένα αυτοκίνητο όταν οδηγούμε σε κομβόι.
5. Έχουμε πάντα ανοιχτό τον ασύρματο για μην χάσουμε τις πληροφορίες που λέει ο οδηγός- πλοηγός και σε περίπτωση που εμείς τον χρησιμοποιήσουμε ,το μήνυμα μας δεν πρέπει να ξεπεράσει τα 10 δευτερόλεπτα.
6. Όταν βρεθεί στο δρόμο μας κάποιο εμπόδιο τότε το περνάμε ένα όχημα τη φορά. Πάντα ακολουθούμε τις υποδείξεις του πλοηγού, ο οποίος είναι ο αρχηγός και στην περίπτωση που τύχει κάτι απρόοπτο όπως το να κολλήσει κάποιο όχημα.
7. Σε απότομες ανηφόρες και κατηφόρες, το αυτοκίνητο που περνάει μόλις τελειώσει πλήρως την ανάβαση-κατάβαση δίνει σήμα στο επόμενο να ξεκινήσει. Μόνον τότε το επόμενο αυτοκίνητο μπορεί να ξεκινήσει. Το σήμα μπορεί να δοθεί και μέσω PMR ή VHF ή CB,
Blogger Comment
Facebook Comment